Csalódás, félreértés, meglepően gyors és korrekt reakció.
Még nyáron vettem egy rekesz Csiki-sört. Van egy akciójuk, hogy ha feliratos kupakot találsz azzal nyersz még egy sört. Találtunk négyet! Tán még életemben nem nyertem kupakkal marha nagy volt az öröm. Megyek beváltani, erre kiderül, hogy ez nem az a felirat... Nézema szabályzatot, még abban is eltévedtem, mert azt írja, hogy két féle felirat van. Na megvan gondoltam, nem olvastam tovább - az egyik felirat nyer, a másik nem. Hát ez jó nagy átverés gondoltam. Írtam is nekik, hogy béna ez a promóció, ilyen marhára megvezeti az embert...
Eddig bármilyen kellemetlen is, legyen ez béna fogyasztó vagy béna marketing fogás, mondhatni a szokásos. De most jön a lényeg!
Kb. 10 perccel később kaptam egy válaszlevelet (!!!), amelyben sajnálatukat fejezték ki és kérdezték megadom-e a telefonszámomat. Mi van? Válasz? Ha valaki szokott ilyen beírósat játszani, hát nem megszokott hogy választ kapsz. Eddig tán egyszer kaptam, de az egy másik történet.
Megadom a számomat, 15 perc múlva csörög a telefon. Egy kedves hölgy, aki az emailt is írta hívott, akivel 2 perc alatt tudtuk a dolgot tisztázni. Az akcióban MINDEN sör kupakja feliratos és vagy nyersz, vagy nem. Sajnos a dolog annyiban volt rossz ötlet, hogy a rekeszekben az értékesítési pontokon, pláne az akció elején simán összekeverték az akciós és a még nem akciós palackokat, így fordulhatott elő, hogy csak négy feliratos kupakom volt egyáltalán.
A hölgy kedvesen szóban is elnézést kért a kellemetlenségért, majd tisztelettel letettük a telefont.
Ügyfél voltam!
Ezt kéne sok cégnek szervezetnek megtanulni! Köszönöm Csiki-sör csapat!